השירותים שלנו

חברות הייטק וסטארט אפ

חברות רבות שואפות להגשים את החזון ושוכחות לבנות אבני דרך ככלי מרכזי בדרך להצלחה.
ההצלחה טמונה בחשיבה מערכתית רחבה הכוללת את כל תחומי הפעילות ההכרחיים לקיומה של החברה.
אנו מעניקים שירותי הנה"ח, חשבות, ניהול כספים, אדמיניסטרציה, רכש ומשאבי אנוש בהתאמה אישית לצרכי החברה כחלק מבניית תשתית מתאימה לצמיחה עתידית ולהמשכיות עסקית.
אנו מאמינים שמתן כלל השירותים תחת קורת גג אחת מהווה מפתח מרכזי לייעול תהליכים, לחיסכון כספי ולתקשורת ארגונית יעילה שתביא להצלחה.
אנו מסייעים באופן אישי ליזמים ולמנהלים להתגבר על מכשולים ואתגרים ע"י למידת אופי הארגון ובחינה מעמיקה של פעילות וצרכי החברה ובהתאם לכך מתאימים תוכניות עבודה ופתרונות יצירתיים.

  • ליווי בהקמת חברה- רישום החברה ברשם החברות ופתיחת תיקים ברשויות המס השונות.
  • ליווי בהקמת חשבון בנק וניהול מו"מ על תנאי הבנק כגון עמלות, ריביות, הלוואות, אשראי ועוד.
  • הכנת תוכנית עסקית לצורך גיוס הון.
  • הגשת תוכניות לרשות החדשנות, מרכז השקעות ועוד. 
  • בדיקות כדאיות והיתכנות פרויקטים.
  • הגדרת נהלים והטמעת תהליכים בהתאמה אישית.
  • בניית מדיניות ימי אשראי וגבייה מלקוחות.
  • הנה"ח רב מטבעית המנוהלת ברמה חודשית.
  • מעקב ובקרה על רישום תקין של הוצאות החברה למניעת תשלום עודף מס (הוצאות עודפות ושווי מס).
  • ניהול רכוש קבוע.
  • חשבות שכר וטיפול בהטבות הסוציאליות.
  • דיווח חודשי לרשויות המס: מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.
  • קבלת אישורים והיתרים כגון ביטוחים, רישיון עסק ...
  • שירותי רכש וניהול משא ומתן.
  • הכנת תקציב שנתי והשוואת תקציב מול ביצוע.
  • הכנת דיווחים רבעוניים למשקיעים ולדירקטוריון החברה.
  • הכנת תזרים מזומנים.
  • הכנה לביקורת שנתית לצורך הכנת הדוחות הכספיים.
  • תכנית אופציות לעובדים.
  • ניהול הסכמים בין בעלי מניות.

הנהלת חשבונות וניהול כספים

חברת STNY מספקת שירותי הנהלת חשבונות, ניהול כספים ושירותי חשבות מקצועיים ואיכותיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
צוות המומחים המקצועי של STNY כולל מנהלי חשבונות, מנהלי כספים ורואי חשבון בעלי ידע וניסיון רב בניהול כספים, ייעול תהליכים, חיסכון בעלויות ושיפור הרווחיות.
ניתן לקבל את השירות באופן מלא, חלקי, זמני או קבוע, צוות המומחים יעניק לכם ליווי אישי וזמינות מרבית.

  • הקמת מחלקת הנה"ח והעברה ממיקור חוץ.
  • הנה"ח רב מטבעית שוטפת.
  • התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, ספקים, לקוחות, קופות עובדים, מוסדות וביטוחים פנסיוניים.
  • בדיקת שלמות הוצאות ורישום הפרשות ופקודות נוספות במערכת הנה"ח.
  • ניהול רכוש קבוע ברמה חודשית ורישום פקודות פחת.
  • ניהול מלאי (בניית כרטיסי פריט ועצי מוצר), בדיקת עלות המכר ורישום פקודות יומן.
  • התחשבנויות מול קבלני משנה וסוכנים בארץ ובחו"ל.
  • מעקב ובקרה על רישום תקין של הוצאות החברה למניעת תשלום עודף מס (הוצאות עודפות ושווי מס).
  • דיווחים חודשיים למוסדות.
  • דיווח שנתי למס הכנסה- 856.
  • הכנת תקציב שנתי והשוואת התקציב מול הביצוע.
  • הכנת תזרים מזומנים.
  • הפקת דוחות חודשיים להנהלה (רווח והפסד, מאזן, גיול לקוחות וספקים, יתרות בבנקים).
  • הכנת פרזנטציות לישיבות דירקטוריון.
  • ליווי בהקמת חברות בנות בארץ ובחו"ל והטמעת מערכת חשבונאית שתאפשר לצפות בנתונים מרחוק ולהפיק דוחות עדכניים.
  • טיפול במחירי העברה.
  • הצגת דוחות מאוחדים רבעוניים ושנתיים לפי התקינה הישראלית.
  • הצגת דוחות מאוחדים רבעוניים ושנתיים לפי ה- IFRS / U.S. GAAP.
  • הפקת דוחות כספיים לפי מרכזי רווח.
  • הקמת מחלקת הנה"ח ורכש והעברה ממיקור חוץ.

חשבות שכר

חברת STNY מספקת שירותי חשבות שכר מקצועיים ואיכותיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. בצוות המומחים של STNY חשבי שכר ובודקי שכר מוסמכים, בעלי ידע וניסיון רב בהכנת שכר ובדיני עבודה.
אנו מאמינים שארגון צריך תשתית רחבה ובטוחה לניהול השכר בחברה ולכן התבססות על חשב שכר יחיד יכולה להביא למשברים, לחריגה בלוחות הזמנים ואף לחשיפה משפטית.

  • הפקה חודשית של תלושי שכר
  • קליטת עובדים חדשים למערכת השכר ועדכון תנאי העסקתם.
  • טיפול בסיומי העסקה ובגמר חשבון של עובדים.
  • טיפול בהחזרי תגמולי מילואים, תאונות עבודה, דמי לידה, יציאה לחל"ת.
  • ניהול תיקי עובדים ותיעוד שוטף.
  • הכנת דוחות חודשיים (פקודת שכר, דוחות תמחיר, הפרשה לחופשה והבראה).
  • דיווח חודשי למס הכנסה וביטוח לאומי (102, 100).
  • דיווח חודשי לקרנות הפנסיה, ביטוחי מנהלים וקרנות השתלמות.
  • הכנת התשלומים החודשיים.
  • דיווח דוחות שנתיים (106,126).
  • ביצוע בקרות שוטפות.
  • מענה לעובדים.

רכש

ניהול הרכש הוא אחד מהתפקידים החשובים בארגון ולמרות זאת בחברות רבות אין נהלים ותהליכי רכש סדורים, עובדה זאת פוגעת ישירות בחברה, ביתרות המזומנים שלה וברווחיה.
חברת STNY מספקת שירותי רכש מקצועיים ואיכותיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
לצוות המומחים של STNY ידע וניסיון רב בתהליכי רכש ובקבלת החלטות מושכלות המשתלמות ביותר לארגון בטווח הארוך. ניתן לקבל את השירות באופן מלא, חלקי, זמני או קבוע, צוות המומחים יעניק לכם ייעוץ, ליווי אישי וזמינות מרבית.

  • הקמת מחלקת רכש.
  • כתיבת נהלי רכש בהתאמה אישית לצרכי החברה.
  • הטמעת תהליכי רכש במערכות הפיננסיות בחברה (סבב חתימות, הסכמי מסגרת, הקמת כרטיסי פריט, בניית עצי מוצר, ניהול מלאים ועוד).
  • יישום בקרות והתראות בחריגות מתקציב שהוגדר מראש.
  • בניית תקציבי רכש מחלקתיים ומעקב תכנון מול ביצוע.
  • ליווי במשא ומתן מול ספקים, בדיקת הסכמים, מיקסום תנאי תשלום והוזלת עלויות.
  • מעקב ובקרה אחר פרויקטים המבוצעים ע"י קבלני משנה בהתאם לאבני דרך שתואמו מראש.
  • בניית תהליך רכישת תוכנות ורישיונות וניהול ובקרה על כמות משתמשים.

משאבי אנוש

ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר בחברה ולכן יש לעשות הכל כדי לטפח את העובדים ולדאוג לרווחתם.
חברת STNY מספקת שירותי HR בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, ניתן לקבל את השירות באופן מלא, חלקי, זמני או קבוע, צוות המומחים יעניק לכם ליווי אישי וזמינות מרבית.

  • בנייה וניהול תקציב רווחה שנתי בתחום משאבי האנוש.
  • ליווי בתהליכי קליטת עובדים חדשים (ליווי בגיוס עובדים, בראיונות עבודה ובבחירת העובד/ת המתאימ/ה).
  • טיפול במסמכי תחילת העסקה (הסכמי עבודה, 101, ריסק זמני, תיאום פגישה עם סוכן ביטוח, סיבוס/ תן ביס).
  • טיפול בתהליכי סיום העסקה (זימון לשימוע, תיעוד ישיבת השימוע, מכתב פיטורין).
  • קיום שיחות משוב עם העובדים ומתן משוב להנהלה.
  • ייעוץ להנהלה לקיום פעולות למען שיפור רווחת העובדים ושימור העובדים.
  • מתנות לעובדים.

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות

he_ILעִבְרִית