ניהול הרכש הוא אחד מהתפקידים החשובים בארגון ולמרות זאת בחברות רבות אין נהלים ותהליכי רכש סדורים, עובדה זאת פוגעת ישירות בחברה, ביתרות המזומנים שלה וברווחיה.
חברת STNY מספקת שירותי רכש מקצועיים ואיכותיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
לצוות המומחים של STNY ידע וניסיון רב בתהליכי רכש ובקבלת החלטות מושכלות המשתלמות ביותר לארגון בטווח הארוך. ניתן לקבל את השירות באופן מלא, חלקי, זמני או קבוע, צוות המומחים יעניק לכם ייעוץ, ליווי אישי וזמינות מרבית.
- הקמת מחלקת רכש.
- כתיבת נהלי רכש בהתאמה אישית לצרכי החברה.
- הטמעת תהליכי רכש במערכות הפיננסיות בחברה (סבב חתימות, הסכמי מסגרת, הקמת כרטיסי פריט, בניית עצי מוצר, ניהול מלאים ועוד).
- יישום בקרות והתראות בחריגות מתקציב שהוגדר מראש.
- בניית תקציבי רכש מחלקתיים ומעקב תכנון מול ביצוע.
- ליווי במשא ומתן מול ספקים, בדיקת הסכמים, מיקסום תנאי תשלום והוזלת עלויות.
- מעקב ובקרה אחר פרויקטים המבוצעים ע"י קבלני משנה בהתאם לאבני דרך שתואמו מראש.
- בניית תהליך רכישת תוכנות ורישיונות וניהול ובקרה על כמות משתמשים.